Bestuur

Het uit vrijwilligers bestaande bestuur van zowel de vereniging als de stichting Scouting Emmen zorgt er voor dat de vereniging op een goede manier de scoutingactiviteiten kan uitvoeren.
Het bestuur van de stichting is verantwoordelijk voor de financiën en het eigendom van Scouting Emmen en bestaat uit een penningmeester, secretaris, gebouwen- en materiaalbeheerder en voorzitter.

Het bestuur van de vereniging is verantwoordelijk voor het scoutingspel, de werving en ontwikkeling van de speltakleiders en de sfeer binnen de vereniging. Het bestuur van de vereniging bestaat uit een penningmeester, secretaris, groepsbegeleider en voorzitter.

Voor vragen aan het bestuur kunt u terecht op de jaarlijkse ledenvergadering of via secretaris@scoutingemmen.nl