Scouts

Leden van Scouting, tussen de 11 tot 15 jaar oud heten Scouts. Ze gaan hiken, koken tijdens het zomerkamp op hun eigen kampvuur, bouwen hun eigen kampterrein op en pionieren de leukste objecten. Ze zijn bij tijd en wijle enorm creatief en ontdekken de wereld om zich heen. Waar bij de Welpen en Bevers de focus ligt op het leren door spelen ligt bij de Scouts de focus op het bewust ontwikkelen van hun Scoutingkennis en -vaardigheden. De verschillende activiteitengebieden zorgen ervoor dat er veel variatie in het programma zit en de leden elke week iets anders doen. Het thema dat bij scouts centraal staat is de uitdagende ‘ontdekkingsreis’. Scouts leren samenwerken en ontwikkelen door hun activiteiten een grote mate van zelfstandigheid.

Welkom bij de Scouts! Wil je lid worden van deze leuke speltak?

Scouts

• Elke zaterdag