Inschrijven bij Scouting Emmen

Wil je lid worden van Scouting Emmen? Dat kan door je aan te melden bij de Ledenadministratie van Scouting Emmen via onderstaand formulier. Zij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op over het verdere verloop van je aanmelding.

Helaas gelden er voor meerdere speltakken wachtlijsten, hetgeen betekent dat je niet altijd direct bij een speltak terecht kunt. Wij stromen twee maal per jaar in op basis van de mogelijkheden bij de speltakken, dit is in September en Januari. Als je instroomt bij een speltak mag je twee maal komen meedraaien en als je het leuk vindt kun je direct aansluiten en elke week mee doen.

Op dit moment zijn de wachtlijsten van de Bevers en de Welpen Zaterdag gesloten. Zodra er weer ruimte is op de wachtlijsten zal de website aangepast worden.

Vrijwilliger worden bij Scouting Emmen en helpen om de wachtlijsten in te korten? KLIK HIER