Verhuur

Groepshuis ‘t Hunenhoes

Aan de rand van het centrum van Emmen in het bos de Emmerdennen staat ons groepshuis. Op loopafstand van het NS- en busstation van Emmen, een supermarkt en het winkelcentrum. In ‘t Hunenhoes hebben de speltakken hun lokalen waar ze bij slecht weer hun opkomsten houden. Maar natuurlijk zijn de leden van scouting Emmen het liefst buiten in de natuur en dat kan op het buitenterrein van ons clubhuis volop.
‘t Hunenhoes wordt alleen verhuurd aan andere Scoutinggroepen en voor Scouting gerelateerde activiteiten. Er kan met maximaal 35 personen overnacht worden.

‘t Hunenhoes

‘t Hunenhoes wordt ook verhuurd, maar alleen aan andere scoutinggroepen en aan maximaal 35 overnachtende leden
‘t Hunenhoes van Scouting Emmen is een gebouw met:

• 3 grote lokalen.
  • een stamlokaal.
  • een volledig ingerichte keuken met inventaris.
  • 1 centrale toiletgroep met douche en wasbakken.

In het gebouw kunnen, alleen op de begane grond, tot 35 personen overnachten. Er zijn geen bedden beschikbaar.
Het gebouw ligt op loopafstand van het station (trein en bussen), het centrum van Emmen en een supermarkt, met buiten het bos als speelterrein en een kampvuurkuil.
Lees voor het aanvragen van een huurperiode de huurvoorwaarden.
Kijk voor verhuur in onze agenda.

Houdt er rekening mee dat er opkomsten (kunnen) zijn op vrijdagavond en zaterdagochtend. Er wordt door onze speltakken altijd rekening gehouden met bezoekende groepen.

Buitenterrein

Ons clubhuis ligt direct aan de rand van het bos ‘de Emmerdennen’. Dit bos is ons buitenterrein en biedt ons alle mogelijke ruimte het scoutingspel te spelen. In het bosvak direct achter ons clubhuis mag ook buiten de paden gespeeld worden. Dit deel van het bos is officieel aangewezen als speelterrein.
Het hele buitenterrein is openbaar gebied, daarom is het niet mogelijk tenten op te zetten bij het clubhuis.

Huurtarieven Scouting Emmen

Huurtarieven zijn inclusief gebruik van douche- & toiletfaciliteiten en inclusief gas, water & elektriciteit Alleen in december, januari en februari wordt 10 euro extra gerekend voor verwarming.

Exacte tijden van aankomst en vertrek worden afgesproken met de verhuurder.

Per huurovereenkomst wordt een borg van € 150,00 berekend voor verrekening van meer of minder aanwezigen en eventuele kleine schade.

Het kan door de vakantiespreiding in ons land voorkomen dat ook onze eigen speltakken een opkomst of activiteit hebben tijdens de verhuurperiode of dat we even in het clubhuis moeten zijn om materiaal op te halen of op te bergen. Dit wordt bij het afsluiten van de huurovereenkomst vermeld.

Gebruik hoofdgebouw en terrein, met overnachting € 5,00 per persoon, per nacht exclusief toeristenbelasting (€ 1,55 p.p.p.n.)
Gebruik hoofdgebouw en terrein, zonder overnachting € 100,00 per dag

• Overnachten voor maximaal 35 personen.
  • Minimale huur van € 100,00 per nacht.

Contact

Voor vragen over de verhuur kun je contact opnemen met de verhuurcoördinator via e-mailadres: verhuur@scoutingemmen.nl