Jeugdlid worden

Laat je uitdagen bij Scouting Emmen!

Avontuurlijke activiteiten in het bos of in het veld? Elke week iets anders te doen? Dan is Scouting Emmen precies wat je zoekt!

Speltakken

Bij Scouting zijn de groepen verdeeld in speltakken. In welke speltak je zit is afhankelijk van je leeftijd. Wil je weten wat jij bij Scouting kunt beleven? Zoek dan hieronder je speltak op en lees verder.

Bevers
(5-7 jaar)

Ben je tussen de 5 en 7 jaar, vind je het leuk om lekker buiten in het bos te spelen en ravotten? Kom dan bij de Bevers van Scouting Emmen!

Welpen
(7-11 jaar)

Ben je tussen de 7 en 11 jaar? Lijkt het je leuk om gave spellen te spelen in het bos? Kijk dan snel op de pagina van de Welpen wat ze daar allemaal doen!

Scouts
(11-15 jaar)

Ben je tussen de 11 en 15 jaar? Lijkt het je leuk om vuurtje te stoken, hout te hakken en uitdagende activiteiten te doen? Word dan lid van onze Scoutsgroep!

Explorers
(15-18 jaar)

Ben je tussen de 15 en 18 jaar en wil je (met begeleiding) je eigen activiteiten verzinnen en je eigen kampen organiseren? Word dan lid van de Explorers!

Digeridoostam
(18-23 jaar)

Ben je tussen de 18 en 23 jaar, lijkt het je leuk om elke week met een gezellige groep bij elkaar te komen en Scouting Emmen te ondersteunen? Kijk dan op de pagina van de Didgeridoostam.

Museumstam
(23+ jaar)

Ben je 23 jaar of ouder? Dan kun je lid worden van de Museumstam. Deze speltak heeft geen wekelijkse bijeenkomst maar ondersteunt de vereniging bij diverse activiteiten.